zachrana dat z hdd

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Leden 31 09:47:35 CET 2002

On Wed, Jan 30, 2002 at 08:12:23PM +0100, Vladimir Rengevic wrote:

> ;o) najhorsie je to, ze som tam mal aj uctovnictvo - asi 7 mesiacov (a to robim
> ja). A aj s tych oplakanych robot som nieco prerabal sam....
> A este horsie je ze v nasej oblasti - DTP je slovo tyzden hrozne dlha doba

 To zni neuveritelne, todle vsechno vite a presto nezalohujete?

> a zakaznikovi sa tazko vysvetluje ze spadol disk a casopis nevynde

 Take bych asi takove vysvetleni nechtel slyset.

> vtedy ked on ocakaval aleo tyzden neskor.... Takze to bolo blaznenie
> a nahananie po nociach, kompletnych vikendoch... radsej na to ani
> nevspominam. Ale poucil som sa - kazdy vecer sa disk kompletne
> kopiruje na zalozny....

 Hodnota dat = uroven zalohovani!

 Ja mam DB kterou zalohuji kazde tri hodiny na jiny disk a zalohy
 udrzuji 1 tyden + 1x za tyden delam vetsi zalohu + kolega to jeste
 dava na pasku, ktere si nosi i domu, aby nebyly ve stejne budove
 jako jsou pocitace (z duvodu pozaru).

 Chcete-li byt hodne paranoidni tak ani zaloznimu na pevno
 instalovanemu disku neverte. Vim o pripadu kdy jednou huste
 prokabelovanou firmou projel blesk a dost veci (hlavne sitovek) ke
 kterym vedl nejaky ten kabel nevydrzelo. Vhledem k tomu, ze to byla
 firma kde kazda minuta v roce ma nejakou hodnotu tak to asi bylo
 dost nemile...

        Karel
--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>