Fwd: zvuk na FICAz11 s AC

garfield na alej.cz garfield na alej.cz
Středa Leden 30 22:45:41 CET 2002

tee vee wrote:

> poradí někdo jak rozchodit zvukovku na FICAZ11, integrované audio
> AC97
> pod RH 7.0

Ahoj,
zkuste v jadre zapnout podporu zvuku (jako modul to nemam vyzkousene -
doporucuju to zabudovat natvrdo) a pak jeste pridat VIA82C686 Audio
Codec (a pripadne VIA82C686 MIDI). Mam 2.4.17 a RH7.1 a na desce
FIC-AZ11EA to funguje...(teda pokud vam nevadi, ze vzorkovaci freq. je
zamcena na 48kHz).
Pokud pouzivate KDE2, pak se nemusite trapit s ovladaci, protoze pod
zvukovym serverem ARTS to funguje bez jakehokoli nastaveni a navic
nejsou ani problemy s tou vzorkovaci frekvenci... (KDE 2.1)

Garfield The Cat

P.S. V RH 7.0 nejde (myslim) tato ZK do jadra zakompilovat - musite si
stahnout 2.2.20 nebo 2.4, pokud nechcete kompilovat jadro, tak staci
KDE2 - tam mi to fungovalo i kdyz jsem nemel ty ovladace v jadre

--
Garfield The Cat
Tomas Lastovicka