Login pres seriovy port + Psion

Zkoumalek zkoumalek na seznam.cz
Středa Leden 30 23:41:23 CET 2002

Dobry den

Mam SuSE linux 7.1 Cz (a RedHat linux 7.1) a Psion 5mx. V Psionu mam
program Hermes 0.5.1, coz je telneti klient. Umi se pripojit klasicky
a pres seriovy port. Klasicky to funguje :-). Rad bych ale rozchodil
pripojeni pres seriovy port. Melo by to vypadat asi tak, ze pokud se
neco na serveru stane, tak tam prijdu s Psionem, pripojim ho k portu,
naloguji se a...

Zajimalo by me, zda s tim ma nekdo zkusenosti. Co vse musim nastavit,
aby Linux poslouchal na seriovem portu a mohl jsem se pres nej
nalogovat? Nevite nahodou, zda mi postaci klasicky kabel, co jsem mel
u Psiona, nebo budu potrebovat nejakou redukci - jinak krizene draty?

Predem dekuji za odpoved.

T.
Zkoumalek

E-mail zdarma na cely zivot: http://email.seznam.cz