odesilane maily a logovani do domen

Jan Povolny povolnyj na quick.cz
Středa Leden 30 20:25:58 CET 2002

Miroslav Petricek wrote:

> Musíte vytvořit účet pro počítač tzv "Machine trust account". Samotný
> uživatel stačí pouze pro Windows 9x.
>
> http://samba.kn.vutbr.cz/samba/docs/Samba-HOWTO-Collection.html#AEN1189

*** To jsem samozrejme vytvoril presne podle stejneho navodu, na nejz jste
me odkazal. Nicmene na Linuxu mam ucet masiny a presto trva problem s w2k,
ktere ho neberou tak, jak jsem to puvodne popsal.

Prekvapuje me nazor pana Matusky, ktery mi naopak radi tento ucet vyhodit a
pripojit se primo jako root. Zajimave :-).

Jan Povolny