OT: zachrana dat z hdd

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Čtvrtek Leden 31 09:09:26 CET 2002

Pavel Kankovsky wrote:

> To jako radic odpalil cele disky? Hmm...

> Softwarova asi tezko, kdyz se ten disk nechce se svym okolim bavit.

> Jak uz nekdo zminoval, je to firma TDS. Pokud neni disk (plotny) poskozeny
> fyzicky, tak by to mohli opravit. Ceny maji, jestli se dobre vzpominam,
> konstruovane tak, ze je vicemene fixni poplatek za pocatecni posouzeni
> problemu a pak je cena podle kapacity. Presnou vysi neznam, ale vychazelo
> to radove zhruba na cenu noveho disku teze kapacity. :)
>
> Pokud jsou plotny poskozene, tak to umi v ramci moznosti rekonstruovat
> nektere zahranicni firmy, ale za mnohem vetsi penize.

Jen mala oprava - ta firma se jmenuje TDP a sidli v Praze (nekde Na Slupi,
nebo Albertov). Daji se najit pres google. Faktem, je ze zachranili snad
vsechno, co se zachranit da. Ovsem potrebujete funkcni elektroniku z
totozneho disku (pokud to je odesla elektronika). Na druhou stranu, maji
docela bohaty "hw archiv". Pokud si tukly hlavicky do plotny.... no, radsi
budeme doufat v tu vadnou elektroniku, ne?

--
Michal Vymazal
Office Computer