OT: zachrana dat z hdd

Čtvrtek Leden 31 09:16:03 CET 2002

Michal Dobes wrote:

> Ja obcas cenu urcuji tak, aby si prislusny jedinec velice dukladne
> pamatoval, ze si data ma predevsim zalohovat, pak zalohovat
> a minimalne jeste jednou zalohovat. :-)

	Dle definice profesionala ala Kankovsky [:-)] to firmy delaji jak
popsal Pavel - s tim, ze se uctuje zpravidla (pokud ta TDS sidli v
Praze, znamy mel cest (dobre mu tak'-))) 'vstupni poplatek' + zachranena
data (pocita se to na jednotky MB * docela slusna sumicka) - v tom je
zahrnut i cas. Je treba si uvedomit, ze se odejme kompletne elektronika
disku a specialni zarizeni cte primo plotny a vse si dela ve vlastni
rezii, aspon takto to delaji profesionalove...