Dual boot s win xp

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Čtvrtek Leden 31 08:16:42 CET 2002

"Miroslav Zelený" <miroslav.zeleny na worldonline.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:000101c1a9bd$cb006b80$25e25ad4 na computer...

> to co me ale opravdu nasr... bylo to ze me ty zkur... xp precislovali
> diskovy oddily podle toho jak jsou umisteny fyzicky na disku.

Hej, toto som uz niekde videl. Pouzivajte mount cez label, potom
su cisla oddielov az na zavadzac nezaujimave.

> kvuli tomu jsem musel preinstalovat freebsd.

Hm, nieco ako tomsrtbt pre BSD neexistuje, resp. v BSD
sa umiestnenie rootu neda zadat ako argument na commandline?
To by som sa dost cudoval, to snad slo uz pred 15 rokmi
a ze by to zrovna vo freebsd vyhodili?

> podle meho nazoru jsou xp uplnej shit a jsou mene stabilni nez w2k.

Nemozem potvrdit - XP su u mna po cca dvoch mesiacoch pomerne
casteho pouzivania "rock solid" - na rozdiel od W2k som v nich este
bluescreen nevidel. Urcite mate releasnutu verziu a nie nejaku
staru betu (pripadne crack)?

Windowsy radu NT (NT, W2k, XP) by som si rozhodne netrufol
oznacovat za "uplny shit". Vela MS aplikacii ano (s celym Office
hrdo v cele), ale OS samotny je vcelku slusny a podcenovanie
konkurencie zo strany Linuxu rozhodne Linuxu nepomoze.

> taky jsou o hodne hardwarove narocnejsi nez w2k

Takisto nemozem potvrdit, po povypinani vselijakych optickych
nezmyslov nepozorujem rozdiel - ani subjektivny (mam pravda
masinu s dostatkom pamati), ani objektivny (hodnoty z performance
monitoru).

> jedine co by se mozna dalo pochvalit je graficky prostredi.

A znovu nemozem potvrdit - novy interface je podla mna
uplny nezmysel a velmi rychlo som tam vratil look&feel z W2k :-)

Pomerne prijemne je akurat inteligentne menu - je mi jasne, ze je
to vec vkusu, ale vytahanie casto pouzivanych programov
do osobitneho oddielu a ukazanie metrovej listy vsetkych
nainstalovanych aplikacii az na poziadanie mi pripada ako
prijemna vec.

Zdravi
--
                                                      Stano