Dual boot s win xp

Martin Plechacek martinplechacek na yahoo.com
Úterý Leden 29 18:39:04 CET 2002

On Tuesday 29 January 2002 8:42 am, you wrote:
| Budu se poustet do pokusu s timto a nez se do toho pustim, ma tu nekdo
| nejake zkusenosti s instalovani linuxu proti win xp? Pokud ano mohl by
| (trebas na soukromy mail) se mi ozvat, zda mam ocekavat nejaka
| nepredpokladana prekvapeni, nebo zda ma jiz vychytane nejake finticky

nemam winxp, ale win2k - coz by "melo" byt to same. pouzivam mdk.
mam rozdeleny hda na nekolik partition: prvni mam swap, potom /, /usr, /home,
... a na konci mam partition pro win, ta partition je "booted by default, for
MS-DOS boot, neob for lilo". a to je vlastne vse, protoze pokud instaluji
win, tak se mi naistaluji do te posledni partition kterou jsem urcil a je to
naprosto bez problemu, pokud instaluji linux tak pri konci instalace kde je
konfigurace lilo nebo grupe mi to samo najde nrtf partition a mam moznost
zadat boot z ni.
tod vse :-)
martin