Format Reply

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Čtvrtek Leden 31 09:35:23 CET 2002

Michal Vymazal wrote:

> Ten odkaz na Netika je dobry, ovsem rfc822 popisuje vsechno mozne, jen ne
> to, co potrebuji, totiz message body. Budu muset hledat dal ....
> Kazdopadne, diky za odkazy.

Prave jsem prostudoval i rfc 2822 (obsoletes rfc 822) a ani to se message
body moc nevenuje. To by ovsem znamenalo, ze

a) Hledam jine rfc
b) Zatim zadne rfc neupravuje message body (az na tech 999 znaku a zalomeni
na 78 pozici), coz se mi vubec nelibi. To by totiz znamenalo, ze odpoved
(Reply) si kazdy muze psat jak chce a to neni moc dobre ......

Osobne uz ten zmatek zacinam pocitovat ve vlastni korespondenci. Pokud
nekdo narazite na nejaky ten zavazny dokument, budu moc vdecny.

--
Michal Vymazal
Office Computer