Format Reply

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Čtvrtek Leden 31 10:00:26 CET 2002

On Thu, Jan 31, 2002 at 09:35:23AM +0100, Michal Vymazal wrote:
> b) Zatim zadne rfc neupravuje message body (az na tech 999 znaku a zalomeni
> na 78 pozici), coz se mi vubec nelibi. To by totiz znamenalo, ze odpoved

Protokoly clovek<->clovek v RFC obvykle nenajdete. (*)

> (Reply) si kazdy muze psat jak chce a to neni moc dobre ......

Proc? Graficka uprava emailu muze o cloveku ledacos napovidat. :)

bye

(*) Az na vystrelky typu "Internet pomoci postovnich holubu" atd.

--
         Martin Mačok                 http://underground.cz/
   martin.macok na underground.cz        http://Xtrmntr.org/ORBman/