Instalce RH 7.2 z VYPALCD

Petr Buzrla buzrla na awdesign.cz
Čtvrtek Leden 31 10:36:21 CET 2002

> Zdravim.
>   Mam problemy s instalaci RH7.2 z CD paleneho na VYPALCD. Za prve je
vuvec problem dostat se ( jak v textovem

Zdravim tez,
presne jak psali kolegove prede mnou, chyba je v hardware.
S temito problemy jsem se setkal take - mam Duron 750, desku
ECS a instalaci od Vypal CD. Instalace padala naprosto necekane a vzdy v
jinem miste. Z toho jsem usoudil, ze chyba v CD neni. Vyresil jsem to
tak, ze jsem dal HDD do pocitace s Intelem, bez problemu nainstaloval,
vratil disk zpet na Duron a vse je OK.

PS: Jen si nemuzu vynachvalit Linux, protoze pokud bych tohle udelal
s Windows, tak by to neustaly. Linux mi jen oznamil, ze detekoval jiny
hardware, zkonfiguroval jej a bezproblemu bezi.

S pozdravem
Buzrla Petr
Petr Buzrla
E-mail: buzrla na awdesign.cz