Instalce RH 7.2 z VYPALCD

Stranger Stranger na worldmail.cz
Čtvrtek Leden 31 14:50:22 CET 2002

 Zdar :o)

Me se to podarilo bez problemu:

FIC VA503A (Via MVP3), AMD K6-2 na 500, Voodoo3.
Dokonce mi po instalaci ( i v prubehu instalace )slapala i USB mys
Neolec Spitfire 4D.

Taky se mi hned povedlo prekompilovat jadro s podporou vfat, coz se mi
u Mandrake 8.0 (kernel 2.2.13) nepodarilo nikdy.
A to s tucnakem teprve zacinam :o)

Stranger

> Zdravim.
>   Mam problemy s instalaci RH7.2 z CD paleneho na VYPALCD. Za prve je
vuvec problem dostat se ( jak v textovem

Zdravim tez,
presne jak psali kolegove prede mnou, chyba je v hardware.
S temito problemy jsem se setkal take - mam Duron 750, desku
ECS a instalaci od Vypal CD. Instalace padala naprosto necekane a vzdy v
jinem miste. Z toho jsem usoudil, ze chyba v CD neni. Vyresil jsem to
tak, ze jsem dal HDD do pocitace s Intelem, bez problemu nainstaloval,
vratil disk zpet na Duron a vse je OK.