Reply to: v hlavicce mailu.

David Michal david.michal na czechwireless.cz
Čtvrtek Leden 31 10:54:44 CET 2002

Musim nesouhlasit v nekolika bodech.
Napriklad pokud bych chtel nyni odpovedet pouze vam nemohu pouzit funkci
reply, ale musim si z hlavicky mailu vyzobnout vasi adresu a na tu vytvorit
novy mail. To ze se moznost odpovedet pouze autorovi prispevku vyuziva velmi
zridka, preci neznamena ze bude umyslne znemoznena.

Na to aby jste mohl odpovedet pouze listu preci nepotrebujete zmenit
reply-to. Pokud ano pak vas postovni klient zrejme cosi postrada.

Proc by mi nemelo byt umozneno psat z jedne adresy a odpovedi dostavat na
jinou adresu? Nevidim na tom nic spatneho a melo by to byt umozneno.

David Michal

- hovori o moznosti volby "reply bud autorovi alebo vsetkym", pricom ja v
99%
  situaciach nepouzivam ANI JEDNU z tychto moznosti, ale tretiu: reply IBA
do
  listu, a prave to mi reply-to umoznuje, mutt sa ma potom spyta ci chcem
  replyovat autorovi ALEBO listu, a ked dam group-reply tak odpovie vsetkym.
  Bez reply-to moja oblubena moznost, reply len listu, nejde vo vacsine
  klientov, resp, nejde jednoducho.
- hovori o nevyhodach pre ludi, ktori posielaju z adresy na ktoru sa neda
  odpovedat, a podla mna tak im treba, take adresy sa nemaju pouzivat, a v
  praxi je to aj tak jedno lebo sa zvycajne odpovedava do listu a ked
  subscribovany nie je, tak by mal poprosit aby sa odpoved cc-ovala.

Mne osobne je to v pazi, lebo pre vsetky listy ktore reply-to nerobia, si v
.procmailrc to reply-to aj tak pridam a vsetko ide tak jak chcem. Ide mi o
to,
ze argumenty "proti" zu vzdialene realite a popisuju situacie, ktore
nastavaju, ked sa niekto zubami-nechtami chce drzat krepej konfiguracie.