Vzdaleny pristup

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Čtvrtek Leden 31 10:29:04 CET 2002

On Thu, Jan 31, 2002 at 08:37:12AM +0100, Zbynek HOuska wrote:
> Je mozne se pripojit na masinu, ktera ma dynamickou IP adresu - t.j. v "dial
> up". Pokud zkusim telnet na adresu mojeho hostitele tak dostannu neco jako -
> "connection refused". Poradi mi nekdo?
> Zbynek

Nedávno jsem něco takového dělal. Když se klient připojil k netu,
poslal mi automaticky svou IP adresu na mobil. Měl jsem tam
otevřený port SSH a na ten jsem se v pohodě připojil.

Telnet? Ten bych si netroufnul použít ani uvnitř lokální sítě.

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz