Socks5 server

Ivan Bukovcan buko na buko.sk
Čtvrtek Leden 31 11:55:26 CET 2002

Dobry den,

chcel by som sa opytat na skusenosti so socks5 serverom (na linuxe).
Skusal som velmi zakladnu konfiguraciu (bez autentifikacie) server ide, aj
klienti sa mozu pripojit na port 1080, aj sa tvaria ze sa pripojili.
Dodavani "socksified" klienti ako finger, telnet z localhostu funguju.
Problem je pri klientoch ako audiogalaxy, morpheus :) Na socks sa pripoja,
ale dalej nastava problem v komunikacii - spojenie viazne.

Nema niekto konkretne skusenosti ako to rozbehat, siel som podla postupu,
tiez je divne ze telnet cez socks ide ale ina aplikacia nie. Tiez som skusal
tie aplikacie nakonfigurovat na socks4 - ziadne zlepsenie.

moj /etc/socks5.conf:
# A Socks5 Config file for a normal, single homed server
auth - - n
interface - - eth0
permit - - - - - -
set SOCKS5_V4SUPPORT
set SOCKS5_MAXCHILD 3
set SOCKS5_NOIDENT
set SOCKS5_TIMEOUT 5
set SOCKS5_NOSERVICENAME

Na poziadanie mozem poskytnut detailne info z logov.

Dakujem, s pozdravom

Ivan Bukovcan