Reply to: v hlavicce mailu.

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Čtvrtek Leden 31 12:01:09 CET 2002

> Nevim co mate za mailer v hlavicce se nehlasi.
> Ja mam ve svem outlooku dve moznosti "reply" a "reply to all".
> A asi by mi dost vadilo kdyby se mne postovni program pri kazde odpovedi na
> neco ptal.
> David Michal

1. Tipnul bych si pine.
2. Microsoft asi ještě netuší, že existuje něco jako konference.
3. Z Windows na Linux jsem přešel právě kvůli tomu neustálému
   vyptávání a potvrzování, což mě děsně štvalo.
4. Outlooka jsem se zbavil už před 3-mi lety. Nechápu, jak někomu
   může vyhovovat. Ovšem proti gustu žádný dišputát.
5. Stížnosti na Outlook by měly jít na HelpDesk MS. Tato konev je
   o Linuxu.

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal