Reply to: v hlavicce mailu.

Matej Cepl ceplma00 na yahoo.com
Čtvrtek Leden 31 18:18:19 CET 2002

On Thu, Jan 31, 2002 at 11:49:44AM +0000, Libor Vaněk wrote:
> Naopak - kdyz das "Reply all" tak muzes prave si pak ten seznam
> prijemcu vyeditovat (kliknu a zmacku delete) - jednoduche,
> elegantni ;)

A proč bych dělal něco tak složitého, když můj MUA dokáže
rozlišit jestli chci skutečně odpovídat všem (a nedá tam moji
vlastní adresu, jako někteří nejmenovaní) anebo chci odpovědět do
konference. Práci strojům!

Matěj

--
Matej Cepl, ceplma00 na yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

[W]hat country can preserve its liberties, if its rulers are not
warned from time to time that [the] people preserve the spirit of
resistance? Let them take arms...The tree of liberty must be
refreshed from time to time, with the blood of patriots and
tyrants.
	-- Thomas Jefferson, letter to Col. William S. Smith, 1787