instalace RH 72 na ide RAID Promise

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Čtvrtek Leden 31 12:38:25 CET 2002

> Dobry den,
>
> nejak jsem se zadrhnoul s vyse uvedenou HW konfiguraci.
> Pokousim se na to nainstalovat RH 7.2 (s XFS patchem od SGI).
> Predpokladal jsem, ze po nastavení HW RAIDu budu v linuxove instalaci
> videt pouze jeden disk, ale vidim tam dva
> /dev/sde
> /dev/sdg

Jelikoz jde o IDE RAID, tak asi /dev/hde + /dev/hdg ?!!

> Znamena to, ze RH nechape tento RAID, tj. nema v kernelu ovladac?

IMHO ano.
Instalacka RH 7.2//
  RedHat/RPMS/
    kernel-BOOT-2.4.7-10.i386.rpm//
      CONTENTS.cpio/
        /lib/modules/kernel/drivers/ide :

ataraid.o  hptraid.o  ide-cs.o  pdcraid.o

A mam dojem, ze instalacni kernel je stejny jako ten ve zminenem balicku -> podpora
pro "RAID" neni primo v instalacnim kernelu.

> Instaloval jste to jiz nekdo, muzete mi treba doporucit jinou verzi RH
> nebo jinou distribuci? Exituje nejake std. jadro, ktere to jiz pripadne
> umi?

Sdt. jadro po instalaci to nejspis umi, protoze v balicku kernel-2.4.7-10.i386.rpm uz tyto
moduly nejsou -> podpora je asi primo v jadre.

Kazdopadne nic vam nebrani v prekladu vlastniho jadra nebo instalaci na jiny disk +
preneseni (prip. oboji).

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s