OT: pomoc

Jiri Horak jhorak na cz.foxconn.com
Čtvrtek Leden 31 12:40:10 CET 2002

>Ale taky díky tomu, že mi
>řekli, že kolem Linuxu se lže, protože všude slyšeli o jeho menší
chybovosti
>oproti Windows, a přitom Linux nedokázal napsat ani bezchybný instalák. Jak
>to asi prý bude vypadat se samotným Linuxem? Já sám jsem od té doby nikdy
>nepoužil RedHat a ostatní od této distribuce zrazuji. Ale to jen tak na
>okraj.

vynikajici,naprosto vynikajici....   a okolo woken se nelze? ani trosku?
Red Hat pouzivam 4 roky (minuly mesic jsem instaloval 7.2) k moji naproste
spokojenosti
od te doby jsem nikdy nepouzil wokna a ostatni od tohoto papseudosystemu
zrazuji..:-))

>Pak jsem potil krev, když jsem dělal obyčejné věci, například konfiguroval
>modem (uf, cca měsíc práce). Dnes tvrdím, že Linux skutečně není procházka
>růžovým sadem, a jesli bych si něco moc přál, tak distribuci, která by se
>nainstalovala a spravovala tak jednoduše, jako Windows. Existuje vůbec
>nějaká, kterou bych mohl z tohoto titulu doporučit?

Je to pravda,skutecne neni,ale pokud mate alespon trochu elementarni snahy
se neco naucit
nepovolite a zkousite to znova a znova.Nemate z toho pote dobry pocit ze
jste problem vyresil vlastnimi
silami?
Zapominate ze Linux nejsou wokna,je to uplne odlisna platforma!

Jiri Horak
FOXCONN a.s.
Pardubice