OT: pomoc

Ondrej Tuma konference na tsystemsweb.cz
Čtvrtek Leden 31 14:03:21 CET 2002

Jiri Horak wrote:

> chybovosti
>
> vynikajici,naprosto vynikajici....   a okolo woken se nelze? ani trosku?
> Red Hat pouzivam 4 roky (minuly mesic jsem instaloval 7.2) k moji naproste
> spokojenosti
> od te doby jsem nikdy nepouzil wokna a ostatni od tohoto papseudosystemu
> zrazuji..:-))

no ja pouzivam redhat od verze 6.0 ktery vysel v PC-Worldu
musim rici, ze sem mel problem asi s kazdou instalaci/ ale vetsinou slo
o spatny image ci blba cdrom at uz mechanika nebo medium/ ale vzdy sem
se nejak popral/ snadne to nebylo a byt redhat asi budu pouzivat dal
jakozto linuxovy system/ kazda distribuce ma sve pro a proti, bohuzel se
tyto klady a zapory tak meni ze se nedaji stihnout a zaznamenat

Ondrej Tuma
TSystems, Ostra             www.tsystemsweb.cz
m.i.r. - software, Nymburk  www.mir.cz
Techworld.cz                www.techworld.cz