OT: pomoc

Ondrej Tuma konference na tsystemsweb.cz
Čtvrtek Leden 31 13:57:46 CET 2002

> Pak jsem potil krev, kdy3/4 jsem dilal obyeejné vici, napoíklad konfiguroval
> modem (uf, cca misíc práce). Dnes tvrdím, 3/4e Linux skuteeni není procházka
> ru3/4ovým sadem, a jesli bych si nico moc poál, tak distribuci, která by se
> nainstalovala a spravovala tak jednoduše, jako Windows. Existuje vubec
> nijaká, kterou bych mohl z tohoto titulu doporueit?

mandrake 8.1 ma moc hezkou instalaci > like-user ale na spravovani/serer
to neni
doporucil bych ji novackovi, snadno ji nainstaluje, a pokud bude mit
nejake obecnejsi komponenty snadno nakonfiguruje

strucne receno zalezi opet na lidech

Ondrej Tuma
TSystems, Ostra             www.tsystemsweb.cz
m.i.r. - software, Nymburk  www.mir.cz