Vzdaleny pristup

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Čtvrtek Leden 31 12:35:33 CET 2002

On Thu, Jan 31, 2002 at 11:29:02AM +0100, Jirka Kosina wrote:
> Mozna o neco elegantnejsi reseni je si nekde e skriptu, ktery se pousti po
> uspesnem pripojeni pppd, zjistit pridelanou IP adresu, aposlat ji
> napriklad mailem nekam, kde se automaticky zpracuje a vystavi nekam na
> web, nebo (jak to delaji napriklad nektere DynIP sluzby) ji zforomovat
> nekam do HTTP requestu pro nejaky skript, se stejnym vysledkem...

Přesně tak jsem to dělal, pouze tou cílovou adresou byl můj mobil.
Bylo to v danou chvíli nejpraktičtější řešení.

> Vidite. A kolik lidi pouziva ftp a pop3, ale pak se hlasi sshckem na ten
> samy stroj se stejnym heslem, a mysli si, jak jsou v bezpeci ;)
> JiKos.

:-)

ftp jsem odstřihl před rokem a nikdy jsem na něj nešel jako root,
vždy přes obyčejného uživatele. POP3d jsem tam nikdy neměl, alespoň
tedy ne zvenku. Nyní pouze ssh a scp, nic jiného nepotřebuji.

Ovšem do své mailové schránky na centrumu lezu stále přes pop3.
S tím se asi nic dělat nedá a IMHO to ani nemá velký význam.

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz