OT: pomoc

Ing. Miloslav Ponkrác miloslav.ponkrac na infos.cz
Čtvrtek Leden 31 13:37:21 CET 2002

>Je to pravda,skutecne neni,ale pokud mate alespon trochu elementarni snahy
>se neco naucit
>nepovolite a zkousite to znova a znova.Nemate z toho pote dobry pocit ze
>jste problem vyresil vlastnimi
>silami?
>Zapominate ze Linux nejsou wokna,je to uplne odlisna platforma!

Možná jsem byl špatně pochopen. Nestěžuji si na to, že jsem měl problémy s
Linuxem! Stěžuji si na to, co jsem se od Linuxáků o snadnosti instalace a
používání Linuxu dozvěděl! Vše jsem uvedl jako příklad, proč řešíme takové
diskuse se začátečníky. Protože se jim neříká pravda.

Až v poslední době mají trochu lidé přístup ke článkům, k čemu je a k čemu
opravdu není Linux vhodný. Protože jako  vše na tomto světě má Linux své
výhody i nevýhody. To je celé.

A co se týká toho dobrého pocitu, zrovna při konfiguraci modemu jsem měl
kdysi spíše pocit, že tyto problémy byly u Linuxu zbytečné. Dnes už mám
dobrý pocit z toho, když se mohu na něco spolehnout. Dnes bych už měsíc
konfiguraci modemu neprováděl, a s klidem bych takový OS odstanil ze svého
počítače a nechal to kutilům. S tím nejlepším pocitem.

S pozdravem

Miloslav Ponkrác