OT: pomoc

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Čtvrtek Leden 31 17:02:46 CET 2002

> Možná jsem byl špatně pochopen. Nestěžuji si na to, že jsem měl problémy s
> Linuxem! Stěžuji si na to, co jsem se od Linuxáků o snadnosti instalace a
> používání Linuxu dozvěděl! Vše jsem uvedl jako příklad, proč řešíme takové
> diskuse se začátečníky. Protože se jim neříká pravda.
> Miloslav Ponkrác

Pro ty, kteří se po této diskuzi bojí položit elementární dotaz
v této konferenci a pro ty, kteří jsou ochotni na ně odpovědět,
mám dobrou zprávu. Nedávno byla založena konference
linux-internet na nawebu.cz (přihlášení na http://internet.nawebu.cz )

Předpokládám, že by v klidu mohla pro tento účel sloužit, i když
také předpokládám, že tito začátečníci si rádi přečtou příspěvky
i z této konve :-)

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal