nedostupne adresy

v.slaby na centrum.cz v.slaby na centrum.cz
Čtvrtek Leden 31 13:41:53 CET 2002

> Jméno toho balíčku je kernel.
> Jinými slovy: buďto máte příliš staré jádro nebo jste tuto
> volbu při konfiguraci jádra nezvolil. Jádra od distributorů
> jsou obvykle přeložena s ECN zapnutým.

Dekuji uz mi to chodi zkompiloval jsem to s novym jadrem 2.4.17,
ale jsou tam polozky, ktery nejsem sto posoudit jako non-guru zda
tam patri nebo ne (a pro svou domaci sit na tri pocitace si
nemohu dovolit zaplatit nekoho na nejoptimalnejsi konfiguraci.
Mohl by mi proto nekdo poslat primo na v.slaby na centrum.cz
soubor .config z funkcniho routeru zalozeneho na masquarade pres
iptables.

-----
Nový vyhledávač pro český internet www.webfast.cz - prostě najde ...