instalace RH 72 na ide RAID Promise

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Čtvrtek Leden 31 14:24:38 CET 2002

> Mate pravdu

Ja mam vzdycky pravdu. Akorat to obcas neni poznat :)

> Obavam se ze mi v tom brani "Zarucni zaslepka Autocontu"

Podle platnych zakonuna to nemaji pravo ...
Nicmene jsou i jine cesty - napr. ja bezne honim linux na disku, pripojenem na LPT port.

Zbyva tedy bud pouzit neco podobneho a tlacit tam data pres COM/LPT/sit nebo se
muszete v prubehu instalace pokusit nahodit ten radic sam. Pokud dobre vidim, pak na
disku drvblock.img jsou ovladace na vsemozne hw RAID radice. Ten dotycny tam sice
neni, ale nevadi. Letmym pohledem vidim, ze tyto moduly jsou prelozeny pro kernel
2.4.7-10BOOT.

Takze zkuste z balicku kernel-BOOT-2.4.7-10.i386.rpm vypreparovat (a dat nadiskrtu)
moduly ataraid.o + pdcraid.o (? - ja mam ten druhy radic a pouzivam hptraid, takze asi
takto). Behem instalace se je pokuste zavest (na druhe konzoli je system prompt).
Ale nevim, jestli by to stravil insralator. Ale za pokus to stoji, ne ?

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s