pomoc - trochu jiny pohled

Pmnhj na metro.dp-praha.cz Pmnhj na metro.dp-praha.cz
Čtvrtek Leden 31 15:31:39 CET 2002

Nebylo to mysleno jako imperativ, skutecne bych si netroufl poroucet nekomu
z teto konference, zvlaste kdyz toho mnozi vedi o linuxu mnohem vice nez ja.

Bylo to pouze zamysleni, kterym jsem chtel poukazat na to, ze se linux blizi
k jakemusi stavu, ktery ji donuti k nejakemu chovani. Pral bych linuxu, aby
si vybral tu cestu, ktera povede k jeho lepsimu rozvoji.
S pranim vseho dobreho Vrba