nebootuje mi linux

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Čtvrtek Leden 31 15:52:29 CET 2002

On Thu, 31 Jan 2002 Pmnhj na metro.dp-praha.cz wrote:
> Ja nevim, ale pokud neco nabehne, tak by nemel byt, lec nevylucuji to, pouze
> netusim v cem by ten problem spocival. Myslite upgradovat bios?
> Diky Vrba

s motherboardem totato 56?svae (vubec si uz nepamutuju to oznaceni,
kazdopadne to bylo pro pentia do 266 nebo 300 MHz do socket7) mi pocitac
bez zapojene disketove mechaniky VUBEC nenaskocil. Vzhledem k tomu co sou
Tomata za smejdy mne u nich nemuze nic preqapit. Vyzkousejte:
1) v biosu vyhodit disketovku
2) nastavit bootovani z disku a odnikad jinad.
3) vytahnout disketovku a vyzkouset...

BTW: co to je za board,procesor,bios etc.
BTW2: v linuxu bych chybu tentokrat nehledal (a to se ho nechci nejak
zastavat :-)

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..