pomoc - trochu jiny pohled

Ivo Kocvara xkocvara na fi.muni.cz
Čtvrtek Leden 31 15:23:11 CET 2002

Pmnhj na metro.dp-praha.cz wrote:

> Dobra, pak tedy linuxova komunita musi naucit nove uzivatele  prizpusobit se
> linuxu.

Nejlepe tim, ze nekdo sepise a vyda nejakou peknou knizku a uzivatele si ji
prectou, ne?

> Prizpusobeni neni cil - je to pouze moznost jak prezit.
> Ja bych netvrdil, ze rozvoj tvori spokojeni uzivatele. Ja  proste jen rikam,
> ze
> neni jedno (nebo dokonce dobre) pokud se nejaky clovek po nekolika pokusech
> vzda a ze chyba muze byt i jinde nez v uzivateli. Ja take beru Linux jako

No prave. Ja si zase myslim, ze vetsinou je chyba v uzivateli (vcetne toho, ze
ma prehnana ocekavani) a ze pristupovat k linuxu jako k win neni to prave. Linux
proste neni vylepseni windowsu ...

> jednu z moznych variant (zrovna jako win). Pokud spravne chapu nektere
> prispevky k jinym tematum mnoho lidi se pokousi o vetsi rozsireni linuxu,
> nebo si ho alespon preje.

Ja taky :-)

> S pranim vseho dobreho Vrba

> PS : Shrnuti : myslim, ze system potrebuje uzivatele a ze v urcitem obdobi
> vyvoje (nepouzivam toto slovo ve smyslu vyvoj sw, ale ve smyslu etapa jeho
> zivota - vznik, vyvoj, stari, zanik,....) nekomercniho systemu dojde k tomu,
> ze se na partu puvodnich nadsencu bud : nabali dalsi lide, kteri chteji
> system pouze uzivat a komercne vyuzivat; nebo system postupne zanikne.

Ja na takove rezolutni "bud a nebo" neverim, vetsinou je spousta dalsich
moznosti ... Ale jinak tohle ma linux uz za sebou, ne? Nabalili se dalsi lide
kteri chteji system pouze uzivat a komercne vyuzivat.

--
ivo kocvara