Wine - pokroky a zkusenosti s novou verzi

Pavel XPJ Jisl pavel na cetoraz.info
Čtvrtek Leden 31 19:14:33 CET 2002

Zdravim,

,+---[ Dne středa 30. leden 2002 11:05 Miroslav Kubiczek napsal(a) ]---+'
|  > Jinak tam jsou problemy s klavesnici, vypada to, jako ze je porad
|  > zapnuty capslock, nenapisu carku, tecku, strednik, proste nic takoveho.
|  > To zatim nevim proc. A dela to u obou dvou aplikaci.

Tak tohle mi taky dělá... Jak to asi vyřešit?

|  Testoval jsem starcraft běží v pohodě i se zvukem (single player). Na SuSE

  Tohle by mě zajímalo. Starcraft běží přes DirectX ? Zkoušel jsem je
nainstalovat, ale nějak se nezadařilo (chtěl jsem zkusit Chip verzi hry "Ve
stínu havrana," ale skončil jsem na těch DirectX, verze něco kolem 5,6).

Měl bych ještě dotaz:

Podařilo se někomu tisknout z Wine? Nejde mi ani tak o tisk na tiskárnu, jako
spíše o tisk přes PS driver, zabudovaný ve WINE. Zkoušel jsem nastavení podle
dokumentace, ale nic...

S pozdravy Pavel
--

-[ xpj(at)no!future/cetoraz ]------------[ iso8859-2 ]-