Profi mount forever !!!

Pavel XPJ Jisl pavel na cetoraz.info
Čtvrtek Leden 31 20:59:01 CET 2002

Zdravim,

,+---[ Dne čtvrtek 31. leden 2002 09:36 Kebert Martin napsal(a) ]---+'
|  > 3) jak ve "fstab" připojit (čtení, zápis) FAT32 včetně správné podpory
|  > čestiny a taky udělat to, aby při kopírování z Ext2 se nechtěly přenášet
|  > práva - hlásí to potom v Midnight Commanderu "Cannot chown target file
|  > ... Operation not permitted"
|
|  V podstate to same jako pro bod 1.
|  Ja mam v fstabu
|  /dev/sda1  /Stodola  vfat
|  user,nodev,noexec,iocharset=iso8859-2,codepage=852,quiet 0  0

ad noexec:

jak jsem se před nedávnem dočetl v této konferenci, 'noexec' je pro jádra
řady 2.2. Pro řadu 2.4 ho nahraďte parametrem 'showexec', který u souborů, u
kterých to má smysl, nastaví 'x' bit. Je to třeba u .exe nebo .com, což se dá
využít ve spojení s wine nebo dosemu...

S pozdravy Pavel

--

-[ xpj(at)no!future/cetoraz ]------------[ iso8859-2 ]-