Gnome2 a česká klávesnice

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pondělí Červenec 1 16:43:03 CEST 2002

On Po, 2002-07-01 at 14:39, Jaroslav Jiricka wrote:
> Na svuj RH 7.3 jsem si nainstaloval Gnome 2.0 ze zdrojových kódu pomocí
> Garnome. V Gtk2 programech mi nefunguje zadávání nikterých eeských znaku
> pomocí mrtvých kláves - konkrétni I, >>, O a y. I lze zadat jen poímo
> - jedinou klávesou, ostatní eeské znaky (E, O, (r), eárky) fungují obima
> zpusoby. Na pou3/4ité klávesové mapi nezále3/4í. Znaky lze vlo3/4it poes
> schránku, zobrazování je v pooádku. Problém je ve všech Gnome2 programech,
> naproti tomu v Gnome1 a KDE programech je vše O.K. (i v prostoedí Gnome2).
>
> Dále, gnome2-terminal vubec nezobrazuje ISO8859-2 specifické znaky (v
> [...]

Mám podobnou zkušenost, gnome2 jsem si stáhnul z ximianu (gnome2
snapshot pres red-carpet). Mám RH 7.2.

Teminál mi nefunguje v těchto oblastech:
Nezobrazují se il2 znaky, tj, ěščř... (nevím v čem je problém, v textu
okna mi např. č úplně chybí, tj. rozhodí se rámečky, ale pokud to píšu v
příkazové řádce kurzor postupuje, jako bych psal barvou stejnou s
pozadím, ale znaky ýáí jsou normálně vidět.

Navíc mi ve všech menu i některých dalších prvcích (label, ...) přestane
na prvním písmenku s diakritikou výpis úplně. Tj. místo
"Přihlášení do systému" vidím pouze "P".

Máte stejné zkušenosti?

Pavel

--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>