Gnome2 a česká klávesnice

Pondělí Červenec 1 19:27:11 CEST 2002

On 1 Jul 2002, Pavel Lisy wrote:

> Nezobrazují se il2 znaky, tj, ěščř... (nevím v čem je problém, v textu
> okna mi např. č úplně chybí, tj. rozhodí se rámečky, ale pokud to píšu v
> příkazové řádce kurzor postupuje, jako bych psal barvou stejnou s
> pozadím, ale znaky ýáí jsou normálně vidět.

Jestli se kurozr hybe, tak to se evidentne snazi znak zobrazit, ale
pouziva font, kde ty znaky nejsou (nebo ten font pouziva zpusobem, ze ty
znaky nenajde).

> Navíc mi ve všech menu i některých dalších prvcích (label, ...) přestane
> na prvním písmenku s diakritikou výpis úplně. Tj. místo
> "Přihlášení do systému" vidím pouze "P".

Tohle bych tipoval, ze by mohl byt problem UTF-8 vs ISO 8859-2. Kdyz se
tak na to divam, tak predchozi probkem by v principu mohl mit stejnou
pricinu.