Změny v ISO obrazech Red Hat Linuxu 7.3

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Červenec 2 09:16:51 CEST 2002

Pavel Janík wrote:
:    From: Stanislav Meduna <stano-cznews na meduna.org>
:    Date: Wed, 26 Jun 2002 18:04:33 +0000 (UTC)
:
:    > A vypustit iny software pod rovnakym oznacenim, navyse bez akehokolvek
:    > komentara, povazujem za prasacinu, fungujucu proti akymkolvek zasadam.
:
: To nebudu komentovat ;-), ale už vůbec nedokážu pochopit či alespoň najít
: si nějaké důvody pro to, že v ISO neupdatovali balíčky, které mají
: v updates. Fakt jsem zvědavý na *opravdový* důvod. Dochází mi fantazie.

	Nezvysovat zbytecne naklady dalsim testovanim distribuce
pri instalaci s novymi baliky (coz muze byt neco jineho a narocnejsiho
nez nainstalovat overenou distribuci a pak otestovat upgrade jednoho baliku
po druhem)? Myslim ze fantazie ti dosla prilis brzo.

-Y.

|----------- If you want the holes in your knowledge showing up -----------|
|----------- try teaching someone.                  -- Alan Cox -----------|