Změny v ISO obrazech Red Hat Linuxu 7.3

Čtvrtek Červenec 4 00:32:09 CEST 2002

On Tue, 2 Jul 2002, Jan Kasprzak wrote:

> Pavel Janík wrote:
> :    From: Stanislav Meduna <stano-cznews na meduna.org>
> :    Date: Wed, 26 Jun 2002 18:04:33 +0000 (UTC)
> :
> :    > A vypustit iny software pod rovnakym oznacenim, navyse bez akehokolvek
> :    > komentara, povazujem za prasacinu, fungujucu proti akymkolvek zasadam.
> :
> : To nebudu komentovat ;-), ale už vůbec nedokážu pochopit či alespoň najít
> : si nějaké důvody pro to, že v ISO neupdatovali balíčky, které mají
> [...]

Jeste jednodussi odpoved je zavisla na otazce kladene supportem
zakaznikovi (support tvori velky podil zisku a tedy i nakladu RH):

"Jakou verzi mate? Ze mate 7.3? A mate tu jarni nebo tu letni se
zaclenenymi aktualizacemi?"

Predpokladal bych, ze kdyz se nekdo pasuje na inside-odbornika, chape
problem cislovani verzi, ceny za skryte zmeny (vuci cislu verze), problemy
supportu a problemy pravnich tahanic (vcetne ceny rozhodnuti o poruseni
pravidla s ohledem na cenu vsech pripadnych variant jinych opatreni).

--
                        Milan Keršláger
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz