C nebo C++ v serverove aplikaci na Linuxu - delsi

Jirka 'Eagle' Novak eagle na unicode.cz
Úterý Červenec 2 08:48:27 CEST 2002

Leos Literak wrote:

> Pokud chcete mit zaruku, pouzijte Javu! :-)))

:-) Tak presne to me napadlo taky. Krome toho si nemyslim, ze by
serverova aplikace v Jave bezela nejak pomalu, i kdyz zalezi asi na
konkretnim zadani.

Co se tyce prenositelnosti C (jak tu nekdo psal), tak to taky neni
zrovna idealni (ted se potykam s necim, co neumi dynamicky pridelovat
pamet a treba ani operace s float/double ;-)).

Ze dvou nabizenych moznosti hlasuju jednoznacne pro C++, protoze tam mam
vetsi svobodu (nikdo me nenuti pouzivat typ string, sablony, tridy ...
ale tu moznost mam).

Jirka