C nebo C++ v serverove aplikaci na Linuxu - delsi

Zdenek Kabelac kabi na i.am
Středa Červenec 10 11:19:03 CEST 2002

Jirka 'Eagle' Novak wrote:

> Co se tyce prenositelnosti C (jak tu nekdo psal), tak to taky neni
> zrovna idealni (ted se potykam s necim, co neumi dynamicky pridelovat
> pamet a treba ani operace s float/double ;-)).
>
> Ze dvou nabizenych moznosti hlasuju jednoznacne pro C++, protoze tam mam
> vetsi svobodu (nikdo me nenuti pouzivat typ string, sablony, tridy ...
> ale tu moznost mam).

No ale kdyz treba zjistite ze nektere kompilatory se hrouti pri
vyjimkach
kompilovanych s optimalizacemi a vy nedonutite lidi, aby pouzival
kompilator
z CVS (kdo by se s tim taky porad kompiloval, ze :))  a musite  vysekat
vyjimky z Vaseho kodu - no zadna radost...

STL jsem si taky musel prepsat nebo to co jde s g++-3.1 se kompiluje pul
dne...
(700KB hlavickovych souboru se parsuje jen kdyz vlozite <iostream> a
<vector>
- developeri gcc to maji hezky vymyslene...)

--
  .''`.    Zdenek Kabelac  kabi@{debian.org, users.sf.net, fi.muni.cz}
 : :' :          Debian GNU/Linux maintainer - www.debian.{org,cz}