ISO valhalla

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Červenec 2 09:30:07 CEST 2002

Stanislav Meduna wrote:
: On Thu, 27 Jun 2002 15:30:44 +0000 (UTC), Milan Kerslager wrote:
:
: : To že nebylo vydáno žádné prohlášení je mrzuté, ale mohl to být i
: : požadavek majitele práv (tj. hájí svoje práva, ale i svůj image před
: : veřejností). Taky to může být čistě problém času a domluvy všech
: : zainteresovaných stran...
:
: Ehm, povedat nieco na sposob "z pravnych dovodov vydavame novu
: verziu, zmenil sa balik AbiWord a ziadame mirrory, aby sa resyncli"

	Vsak taky neco takoveho do mirror-listu slo. Dovedu si predstavit
ze treba nemuzou uvest v pripadne press release nazev firmy M*n*type
nebo neco takoveho, nebo dokonce ze jim jejich pravnici zakazali
tohle jakkoli dal rozmazavat.

	Prijde mi to podivne ale na druhou stranu si umim predstavit
duvody ktere k tomu vedou.

-Yenya

|----------- If you want the holes in your knowledge showing up -----------|
|----------- try teaching someone.                  -- Alan Cox -----------|