IPv6 radvd a default route

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Červenec 2 10:04:32 CEST 2002

	Zkouseli jste nekdo provozovat IPv6 s dynamickou konfiguraci
pres radvd? Mam tady IPv6 nativne na ethernetu, jeden stroj ma SIT tunel
do sveta a bezi na nem radvd, a ted mam snahu pridavat dalsi dynamicky
konfigurovane stroje. Pokud nakonfiguruju manualne IP adresu a default route,
tak to chodi. Pokud dam autokonfiguraci, je mi pridelena IPv6 adresa
na zaklade prefixu a MAC adresy, ale nenastavi se mi default route
pro 2000::/3.

	Delam nekde chybu nebo pres router advertisement nelze nastavit
default route? Pokud to lze, kde muze byt chyba? Muj radvd.conf
na routeru vypada takhle:

interface eth0
{
        AdvSendAdvert on;