IPv6 radvd a default route

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Červenec 2 11:08:48 CEST 2002

Martin.Pustka na vsb.cz wrote:
:
: > 	Zkouseli jste nekdo provozovat IPv6 s dynamickou konfiguraci
: > pres radvd? Mam tady IPv6 nativne na ethernetu, jeden stroj ma SIT tunel
: > do sveta a bezi na nem radvd, a ted mam snahu pridavat dalsi dynamicky
: > konfigurovane stroje. Pokud nakonfiguruju manualne IP adresu a default route,
: > tak to chodi. Pokud dam autokonfiguraci, je mi pridelena IPv6 adresa
: > na zaklade prefixu a MAC adresy, ale nenastavi se mi default route
: > pro 2000::/3.
: >
: > 	Delam nekde chybu nebo pres router advertisement nelze nastavit
: > default route? Pokud to lze, kde muze byt chyba? Muj radvd.conf
: > na routeru vypada takhle:
:
: Ja to sice delam na zebre a vse se mi pekne nakonfiguruje. Kdysi davno jsem
: chvili pouzival i radvd a mam pocit, ze to chodilo taky.
:
: Jinak pekny zebri konfigurak:
:
: interface eth2.53
:  description XXX
:  ipv6 address AAAA:BBBB:CCCC:DDDD::1/64
:  no ipv6 nd suppress-ra
:  ipv6 nd prefix-advertisement AAAA:BBBB:CCCC:DDD::/64 2592000 604800 onlink autoconfig
:

	Ja nechci zebru - mam plne staticky routing. Navic potrebuji
aby radvd krome prefixu site nabizel jeste ten defaultroute 2000::/3 pres
sebe.

-Y.

|----------- If you want the holes in your knowledge showing up -----------|
|----------- try teaching someone.                  -- Alan Cox -----------|