IPv6 radvd a default route

Martin.Pustka na vsb.cz Martin.Pustka na vsb.cz
Úterý Červenec 2 10:57:11 CEST 2002

> 	Zkouseli jste nekdo provozovat IPv6 s dynamickou konfiguraci
> pres radvd? Mam tady IPv6 nativne na ethernetu, jeden stroj ma SIT tunel
> do sveta a bezi na nem radvd, a ted mam snahu pridavat dalsi dynamicky
> konfigurovane stroje. Pokud nakonfiguruju manualne IP adresu a default route,
> tak to chodi. Pokud dam autokonfiguraci, je mi pridelena IPv6 adresa
> na zaklade prefixu a MAC adresy, ale nenastavi se mi default route
> pro 2000::/3.
>
> 	Delam nekde chybu nebo pres router advertisement nelze nastavit
> default route? Pokud to lze, kde muze byt chyba? Muj radvd.conf
> [...]

Ja to sice delam na zebre a vse se mi pekne nakonfiguruje. Kdysi davno jsem
chvili pouzival i radvd a mam pocit, ze to chodilo taky.

Jinak pekny zebri konfigurak:

interface eth2.53
 description XXX
 ipv6 address AAAA:BBBB:CCCC:DDDD::1/64
 no ipv6 nd suppress-ra
 ipv6 nd prefix-advertisement AAAA:BBBB:CCCC:DDD::/64 2592000 604800 onlink autoconfig

Martin Pustka