Je treba nastavit domainname?

ADA ada na czechdress.cz
Úterý Červenec 2 14:18:25 CEST 2002

Nevím to jiste, ale i já provozuju u sebe na intranetu doménu fahome.loc .
To ze vám to tento server "nezere" je zpusobeno zrejme tím, ze má nastavenou
ochranu proti spamu, kdy si kontroluje záznam v DNS zda doména ze které je
mail poslán existuje. Jeslize ne, tak ho odmítne. Zkuste si treba neco
poslat na centrum, ten tuto ochranu urcite pouzívá.. práve tam se mi to
projevilo.

ADA

news:afs3bd$1a11$1 na ns.felk.cvut.cz...