avcheck + postfix

Marek Mostensky mostensky na nemkyj.cz
Úterý Červenec 2 14:10:51 CEST 2002

Muze mi nekdo poradit obledne avcheck. Mam postfixe ktery bezi. Mam
kasperskyho ktery take bezi a stahl jsem jsi avcheck, ale nejak se mi nedari
ho rozchodit . problem bude asi v moji anglictine, takze prosim o radu, nez
se zdokonalim.
Kdyz se drzim navodu tak jsem nastavil radek

localhost:1025  inet n       -      n      -       - smtpd -o
content_filter=
ale pak je tam odstavec jehoz zneni mi neni moc jasne.

You may copy regular `smtp inet ... smtpd' line and edit it.  Also, you
can add some more -o stuff about smtpd_*_restrictions to stop postfix
from doing some unnecessary checks, e.g.
 -o smtpd_recipient_restrictions=permit_mynetworks,reject

Muze mi nekdo rict co je tim mysleno.

Diky Marek