Přestala fungovat maškaráda, hlásí: Protokol není k dispozici

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Úterý Červenec 2 15:52:40 CEST 2002

On Tue, 2 Jul 2002, Martin Kamín wrote:

> měl jsem na své vnitřní síti dva stroje (192.168.2.x), jeden s modemem do
> internetu. Kdysi mi fungovala maškaráda a z druhého stroje jsem se dostal na
> internet. Dnes (netuším proč) to nefunguje. Po startu ppp0 se spouštělo:
> /sbin/ipchains -P forward DENY
> /sbin/ipchains -A forward -i ppp0 -j MASQ
> echo 1 > /proc/sys/net/ipv4/ip_forward

Ja fakt nikde v okoli nemam server, ktery by mel ipchains, a tudiz ani
prislusne manualovae stranky, ale nemel by ten prvni radek vypadat spis

ipchains -P forward -j DENY

?

--
JiKos.