Prestala fungovat maskarada, hlasi: Protokol neni k dispozici

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Čtvrtek Červenec 4 08:34:46 CEST 2002

Martin Kamín wrote:

> ipchains: Incompatible with this kernel
>
> Aha, "týýý brďo", já sem ale.... Jasněže: jádro. To jste trefil hřebík na
> hlavičku. Takže jádro:
>
> uname -a
> 2.4.0  2.4.0-4GB
>
> takže upgrade ipchains na verzi podporující 2.4.0? Je to tak?
> Fakt DÍKY

Nebo jednoduse natahnout modul ipchains do pameti :-)
Copak ohlasi ipchains -n -L ?

Mimochodem, za tuhle chybku jsem nadaval RH. Upravili totiz init skript
ipchains a ten, pokud nekde nema soubor ipchains (asi vystup z lokkit), tak
modprobe ipchains jednoduse neudela.....

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz