grep

Matthes ornest na mistral.cz
Úterý Červenec 2 16:10:23 CEST 2002

Diky, zkusim. Co se tyce ucebnic unixu - trochu draha sranda kvuli jednomu
regexp :)) A co se tyce regularnich vyrazu, mam v tom proste gulas -
kazdy program ma jinou syntaxi a vyznat se v tom je pro mne nalidsky
ukol. Kazdopadne jsem se ptal az po te, co jsem prosel asi 20 stranek o
regularnich vyrazech a nepomohlo to...

Matthes