grep

Úterý Červenec 2 16:15:15 CEST 2002

Matthes píše:
> Diky, zkusim. Co se tyce ucebnic unixu - trochu draha sranda kvuli jednomu
> regexp :)) A co se tyce regularnich vyrazu, mam v tom proste gulas -
> kazdy program ma jinou syntaxi a vyznat se v tom je pro mne nalidsky
> ukol. Kazdopadne jsem se ptal az po te, co jsem prosel asi 20 stranek o
> regularnich vyrazech a nepomohlo to...
	Regulární výrazy jsou jedna z mála věcí, které mají všechny programy
stejné*, navíc k nim je dostupný velmi slušný český návod v podobě seriálu
na rootu. Regulární výrazy se vám budou hodit vždycky a používají se ve
všech programech podobně nebo dokonce úplně stejně.

* Doufám, že mě někdo nebude chytat za slovo, vím, že jsou RE obyčejné a
rozšířené, že perl má svá rozšíření, že expanze v shellu mají úplně jiná
pravidla apod.