Prosba o radu

Ondrej Mach omyl na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Červenec 3 00:57:26 CEST 2002

> Mozna jsem to prehledl, nicmene nezaznela zde zminka o minidistribucich
> urcenych specielne pro firewally ci routery. Vejdou se obvykle na dve diskety
> a _presne_ splnuji Vase pozadavky. Co se uceni linuxu tyce, maji nektere
> vyhody a nevyhody:
>
> + minimum souboru a programu - prehlednost
> + snadna obnova v pripade potreby
> + nauci cloveka principy zavadeni linuxu (initrd, rdev, ...)
>
> - nestandardni funkcnost: odlisnost od velkych distribuci
> - nutnost hledat obecne linuxovou dokumentaci jinde (internet)
> - chcete-li distribuci upravit, budete potrebovat
> [...]
Jen doplnim:
	hledejte  L.E.A.F, vejde se na jednu disketu, posledni verze je
	stavena nad jadrem 2.4.18

	co se tyce nestandratni funkcnosti, tak zrovna tohle je postavene (a
	tudiz i podobne) Debianu, i kdyz nektere odlistnosti (zejmena na ukor
	uzivatelskeho komfortu vymenou za zmenseni) tu jsou

	dokumentace je sice ve vyvoji, nicmene (pro bezne pouziti) zcela dostatecna

	maj to udelany celkem fikane, ze upravy se daj delat primo na ty
	jedny diskete (a tudiz nic vic nepotebujete), znam pripady, ze
	to (se zatnutymi zuby a neustalym nechapavym cucenim do manualu) zvladl i
	clovek ktery v zivote nic jineho nez Winblovze nevidel
	(rozbehatm ne nejak "rozumne" nastavit :-( ).

						Omyl