Prosba o radu

ondranemecek ondranemecek na volny.cz
Středa Červenec 3 00:38:50 CEST 2002

> Nyní k dotazu. V soucasné dobe potrebuju vyvorit firewall na nejakém PC.
> Jediné co vím z jistotou, ze by na nem mel bezet Linux. Chtel bych pozádat
> o radu, jakou distribuci pouzít. Mela by splnovat následující pozadavky: -
> nemela by být prílis nárocná na PC.. ideálne tak P100

Mozna jsem to prehledl, nicmene nezaznela zde zminka o minidistribucich
urcenych specielne pro firewally ci routery. Vejdou se obvykle na dve diskety
a _presne_ splnuji Vase pozadavky. Co se uceni linuxu tyce, maji nektere
vyhody a nevyhody:

+ minimum souboru a programu - prehlednost
+ snadna obnova v pripade potreby
+ nauci cloveka principy zavadeni linuxu (initrd, rdev, ...)

- nestandardni funkcnost: odlisnost od velkych distribuci
- nutnost hledat obecne linuxovou dokumentaci jinde (internet)
- chcete-li distribuci upravit, budete potrebovat
  velky "linux" (preklad jadra ...)

Zdravim,
OldFrog (Ondra Nemecek).