avcheck + postfix

Petr Hodan thalez na admins.cz
Středa Červenec 3 01:44:33 CEST 2002

Zdravim,

>Kdyz se drzim navodu tak jsem nastavil radek
>
>localhost:1025  inet n       -      n      -       - smtpd -o
>content_filter=
>ale pak je tam odstavec jehoz zneni mi neni moc jasne.
>
>You may copy regular `smtp inet ... smtpd' line and edit it.  Also, you
>can add some more -o stuff about smtpd_*_restrictions to stop postfix
>from doing some unnecessary checks, e.g.
> -o smtpd_recipient_restrictions=permit_mynetworks,reject
>
>Muze mi nekdo rict co je tim mysleno.

je tim mysleno, nebo alespon myslenka antiviru je ta, ze vse prichozi na
port smtp-cka (defaultne 25) je proscanovano a pak predano jinam, jinemu
smtp demonu bezicim na jinym portu (u vas 1025).

Pokud by se stalo, ze by nekdo objevil ze ne-antivirove smtp bezi na
1025, ma vyhrano a muze sirit viry. Proto se doporucuje povolit zde smtp
relay na port 1025 pouze z localhostu, pripadne z Vasi LAN, pokud jste
si jisty ze nemate uvnitr vira :-)

>Diky Marek

Neni zac...

Petr